ستاره سیاه

خرید بک لینک
تقدیم به ن-الفتو مرا جان و جهاني چه کنم جان و جهان راتو مرا گنج رواني چه کنم سود و زيان رانفسي يار شرابم نفسي يار کبابمچو در اين دور خرابم چه کنم دور زمان راز همه خلق رميدم ز همه بازرهيدمنه نهانم نه بديدم چه کنم کون و مکان راز وصال تو خمارم سر مخلوق ندارمچو تو را صيد و شکارم چه کنم تير و کمان راچو من اندر تک جويم چه روم آب چه جويمچه توان گفت چه گويم صفت اين جوي روان راچو نهادم سر هستي چه کشم بار کهي راچو مرا گرگ شبان شد چه کشم ناز شبان راچه خوشي عشق چه مستي چو قدح بر کف دستيخنک آن جا که نشستي خنک آن ديده جان راز تو هر ذره جهاني ز تو هر قطره چو جانيچو ز تو يافت نشاني چه کند نام و نشان راجهت گوهر فايق به تک بحر حقايقچو به سر بايد رفتن چه کنم پاي دوان رابه سلاح احد تو ره ما را بزدي توهمه رختم ستدي تو چه دهم باج ستان راز شعاع مه تابان ز خم طره پيچاندل من شد سبک اي جان بده آن رطل گران رامنگر رنج و بلا را بنگر عشق و ولا رامنگر جور و جفا را بنگر صد نگران راغم را لطف لقب کن ز غم و درد طرب کنهم از اين خوب طلب کن فرج و امن و امان رابطلب امن و امان را بگزين گوشه گران رابشنو راه دهان را مگشا راه دهان را+ نوشته شده در شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ساعت 18:41 توسط شاهد عینی | ستاره سیاه...

ما را در سایت ستاره سیاه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 188 تاريخ: سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت: 13:05

یادتان باشداز زمانه سخت ما هم چیزی بگویید.به یاد آورید که ما بیش از کفشهامان کشور عوض کردیم.و نومیدانه میدانهای جنگ طبقات را پشت سر گذاشتیم،آنجا که ستم بود و اعتراضی نبود.این را خوب میدانیم:حتی نفرت از حقارت نیزآدم را سنگدل میکند.حتی خشم بر نابرابری همصدا را خشن میکند.آه، ما که خواستیم زمین را برای مهربانی مهیا کنیمخود نتوانستیم مهربان باشیم.اما شما وقتی به روزی رسیدیدکه انسان یاور انسان بوددرباره مابا رأفت داوری کنید!برتولت برشت ستاره سیاه...

ما را در سایت ستاره سیاه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 167 تاريخ: سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت: 13:05

صفحه بندی